Alumnat actiu, ADN de l’escola

La pràctica esportiva, una vida activa i uns hàbits saludables són un dels trets característics del Paidos que es treballen de manera transversal amb tot l’alumnat. Ivet Estany, mestre de l’escola i responsable de l’Associació Esportiva Escolar Paidos, explica que “procurem que l’alumnat faci una activitat extraescolar esportiva i els oferim els màxims recursos i una oferta que evoluciona contínuament”. En aquest sentit, darrerament han introduït el pàdel o el judo a una oferta amb activitats de bàsquet, vòlei, futbol, natació, running o patinatge, entre d’altres.
L’escola aprofita tot el potencial de les seves instal·lacions que “ens ajuden a fomentar l’esport i els bons hàbits”, apunta Estany, que anuncia que la piscina d’estiu és a punt d’obrir. Pel que fa als bons hàbits, l’escola promou el consum de fruita amb campanyes específiques tot l’any i amb l’esmorzar de fruita cada dimecres.
Més enllà de l’escola
L’escola també programa activitats per a les famílies amb l’objectiu de fomentar la pràctica esportiva entre els pares i mares. Cada dilluns un grup de pares i mares participa en l’activitat de running, s’han fet gestions per impulsar un torneig de pàdel, es fan partits de bàsquet i setmanes enrere es va organitzar amb èxit una caminada popular, que també es va poder completar corrent.