
Els alumnes de 4t d’ESO acaben en sisè lloc la gran final de la Lliga de debat dels Països Catalans
Aquest mes d’abril València ha estat l’escenari de la gran final de la Lliga de debat, que ha organitzat aquest curs la Xarxa Vives amb la participació global de prop de 200 escoles i instituts. El grup d’alumnes de 4t d’ESO, classificat després d’imposar-se a la final de la Catalunya Central disputada a Vic el mes de març, va acabar en una meritòria sisena posició en una competició que incloïa un total de quinze centres dels Països Catalans. El tema de debat va ser la idoneïtat de regular les xarxes socials per evitar la desinformació.
La competició a València va tenir una primera fase de debats amb tres grups de cinc equips cadascun en què els alumnes del Paidos van sumar dues victòries, un empat i una derrota, contra l’equip que va acabar accedint a la fase final. La victòria final va ser per a l’IES Misteri d’Elx.
El grup d’alumnes de l’escola, format per Àlex Bosch, Ona Garrido, Laura Ramírez, Mia Falcó i Marina Altimira, fa una valoració molt positiva de l’experiència acumulada durant tot el curs i els coneixements i habilitats a la gran fase final de València.



