22è Torneig de Pasqua Paidos Memorial Martí Orive

Enguany celebrem ja el 22è Torneig de Pasqua Paidos Memorial Martí Orive. Aquest esdeveniment es durà a terme del dia 13 al 15 d’abril a diferents seus: pavelló municipals de Sant Fruitós de Bages a l’Escola Paidos i al camp municipal de futbol de Sant Fruitós de Bages.

– El dissabte dia 13 al matí gaudirem de la trobada d’escoles de bàsquet i del torneig dels equips premini femení i masculí, tot a l’Escola Paidos.

– Dissabte tarda es realitza el torneig de la categoria mini femení blanc i masculí mini masculí verd, al pavelló municipal de Sant Fruitós de Bages.

El diumenge dia 14 al matí al camp municipal de Sant Fruitós de Bages, es disputaran diferents partits de futbol.

Diumenge a la tarda amb el mini femení verd, mini masculí blanc i el preinfantil femení, jugaran el seu torneig al pavelló municipal de Sant Fruitós de Bages.

– I per finalitzar el torneig acabarem el dilluns dia 15 amb un amistós de futbol amb un equip format amb alumnes de l’Escola Paidos.

Us esperem a tots i a totes.

Start Time

13 abril, 2019