Festa Major de l’Escola Paidos

En nom de l’equip directiu i del consell rector de la cooperativa PAIDOS, us volem convidar a la Festa Major de la nostra escola. Volem que us endinseu a l’Edat Mitjana, tema transversal d’aquest curs: la història, els menjars, la cultura, les relacions personals i sobretot els jocs.

Mil anys on els cavallers, monjos, nobles i reis celebraven moltes festes, entre elles la del Roser de Maig que commemorava l’arribada de la Primavera. A l’escola, l’1 de juny volem celebrar també l’esclat de la Primavera, però més enllà d’això, volem que aquesta festa sigui “La Nostra Festa”, la festa de tots els que estimem el PAIDOS.

Exalumnes, alumnes actuals i també els nous membres de la família que vindran el proper curs ens trobarem per celebrar un matí ple de jocs, tallers, retrobaments amb els companys d’altres promocions i a la tarda us convidarem a viatjar a l’Edat Mitjana: Cavalls, animals domèstics, falcons, tallers de disfresses, jocs medievals, castells de sorra i el famós túnel de la por són algunes de les experiències que trobareu a les instal·lacions de l’escola, per gaudir-ne amb tota la família. Ah! i qui vulgui pot venir disfressat!!

Ens agradaria que us quedéssiu a sopar al pati de l’escola per tal d’acomiadar el dia tots junts. Ens veiem, doncs, el proper 1 de juny. US HI ESPEREM!!

Start Time

1 juny, 2019