Preinscripcions Llar d’Infants 2019

Del 13 al 24 de maig #Preinscripcions2019 de la #LlarInfantsPaidos❗️Estàs buscant una Llar d’Infants ? innovadora propera a Manresa? La Llar d’Infants de l’Escola Paidos ? és la solució! Els nostres trets diferencials:

✔️ Creem un vincle afectiu perquè els nens se sentin acompanyats i segurs a l’escola.
✔️ Fomentem l’autonomia i la interiorització d’hàbits bàsics.
✔️ Aproximem l’infant al seu entorn social, cultural i natural.
✔️ Promovem el diàleg entre família i escola per tal d’afavorir l’adaptació dels infants.
✔️ Participem de forma conjunta en l’aprenentatge i l’educació integral del nen.
✔️ Procés d’aprenentatge de qualitat en un ambient tranquil i relaxat per tal que el nen/a pugui desenvolupar-se en plena llibertat.

Vols saber més de la nostra Llar d’Infants ?? No et quedis enrere! ?‍♀️?‍♂️Truca’ns al 93 876 02 71 o envia’ns un email a paidos@escolapaidos.cat

Start Time

13 maig, 2019